تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

رئیس‌قوه قضائیه: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی فضای مجازی هم هست | می‌تواند بر فضای مجازی تاثیرگذار باشد!

محسنی اژه ای، گفت: استحضار دارید که رییس جمهور رییس شورای عالی فضای مجازی است، یعنی کسانیکه به فضای مجازی چه از جنبه‌های فرصتی و چه از جنبه‌های تهدیدی نگاه می‌کنند، رییس جمهور می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

رئیس‌قوه قضائیه: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی فضای مجازی هم هست | رئیس جمهور می‌تواند بر فضای مجازی تاثیرگذار باشد!

رویداد۲۴| محسنی اژه ای افزود: استحضار دارید که رییس جمهور رییس شورای عالی فضای مجازی است، یعنی کسانیکه به فضای مجازی چه از جنبه‌های فرصتی و چه از جنبه‌های تهدیدی نگاه می‌کنند، رییس جمهور می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. رییس جمهور رییس شورای عالی فرهنگی کشور است و اگر کسانی نسبت به مسائل فرهنگی کشور نقطه‌نظراتی داشته باشند و به دنبال اصلاح یا ارتقای فرهنگ هستند باید بدانند که رییس جمهور در این زمینه بسیار تاثیرگذار است. رییس جمهور رییس شورای عالی اقتصاد است و اگر امروز مردم نسبت به مسائل اقتصادی کشور و رفع مشکلات و محدودیت‌هایی که در کشور با آن مواجه هستیم، دغدغه دارند رییس جمهور می‌تواند موثر باشد.
 
رییس قوه‌قضاییه گفت: رییس جمهور رییس شورای عالی امنیت کشور است، رییس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است، یک اصل اساسی در قانون اساسی حقوق مردم است و رییس جمهور می‌تواند در زمینه احقاق حقوق مردم تلاش کند. بنابراین بسیار روشن است که امروز، روز بسیار مهمی است و انشاالله مردم برای رفع بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌هایی که به نظر خودشان می‌رسد و یا برای برداشتن گام‌های بلندتر در جهت پیشرفت کشور، در انتخابات شرکت کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما